Algemene voorwaarden

Wordt er een gratis proefabonnement aangeboden?

Alle geïnteresseerden kunnen zich vrijblijvend inschrijven voor een gratis proefmaand van de BeursKompas Nieuwsbrief. Het volstaat om op PROEFMAAND te klikken. Bij het eventueel tijdelijk onbeschikbaar zijn van deze link kan je deze proefmaand ook aanvragen via mail op lieven@beurskompas.be.

Tip: hou zeker ook de blogartikels op de website in het oog. Op regelmatige basis worden diverse interessante artikels gepost die te maken hebben met economie, sparen of beleggen. Wens je automatisch een gratis maandelijkse update hiervan in je mailbox te ontvangen, klik dan verder op BEURSKOMPAS UPDATE.

Hoe word ik abonnee?

Om te abonneren moet u in de eerste plaats meerderjarig zijn. Indien u nog minderjarig bent moet de aanvraag gebeuren door de ouders of de wettelijke vertegenwoordiger.
U kan zich abonneren via de ABONNEERPAGINA. Hier maakt u de keuze tussen een digitaal of een postabonnement. Nadat u op de ‘Abonneer’-knop hebt gedrukt van de abonnementsformule naar keuze, kunt u uw gegevens invullen. Als u alle gegevens correct hebt ingevuld, kunt u doorgaan naar de betalingspagina.
Indien u koos voor een online betaling (via PayPal of Visa/MasterCard), wordt u naar de juiste online betalingspagina gestuurd. Deze betaling gebeurt via een veilige website.
Als u koos voor een betaling via bankoverschrijving, vul dan de gevraagde gegevens verder in en u zal de betalingsgegevens per mail ontvangen.

Het aanbieden van de betalingsmogelijkheden houdt geen enkele aansprakelijkheid in vanwege BeursKompas dat het betaalsysteem feilloos, zonder storingen, onderbrekingen of fouten zou zijn. BeursKompas is niet aansprakelijk voor enige schade, rechtstreeks of onrechtstreeks, door het uitvoeren van een betaling

Belangrijk: een abonnement zal pas ingaan bij ontvangst van de betaling op de rekening.

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

Abonnementen worden automatisch verlengd indien we van u geen tegenbericht krijgen om het abonnement stop te zetten. Een aanvraag tot betaling zal u tegen het einde van uw huidige abonnement worden toegestuurd per mail of per post, naargelang de gegevens die wij van u hebben.

Kan ik via bankoverschrijving betalen?

Ja, uiteraard kan dit. Als u kiest voor een betaling via bankoverschrijving, zal u onze betalingsgegevens op de betalingsuitnodiging terugvinden.

Wat doe ik als ik mijn adresgegevens wens te wijzigen?

Als u wegens verhuis of om een andere reden uw adres- of mailgegevens wenst te wijzigen, dan kan dit eenvoudig door een mailtje te sturen naar lieven@beurskompas.be. In een later stadium zullen we dit automatiseren via de website binnen een ledenmenu.

Kan ik mijn abonnement opzeggen en mijn inschrijvingsgeld terugvragen?

U kan uw abonnement ten allen tijde stopzetten, maar er is geen “geld-terug-garantie”. Het staat u vrij een proefmaand aan te vragen, het e-Book te downloaden of de website goed te verkennen vooraleer u zich abonneert op de BeursKompas Nieuwsbrief. Met een proefmaand en de informatie op de website zal u al een zeer goed beeld hebben van wat u mag verwachten.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen na de bestelling van uw abonnement (zij het per mail of via de website) zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen kan u mij een mail sturen op lieven@beurskompas.be. Na ontvangst van de eventueel reeds gedane betaling op de rekening van BeursKompas zal deze zo snel mogelijk worden teruggestort.